#

Michael Juráček

ŽIVOTOPIS

zaměstnanec a společník Atelier M.A.A.T., s.r.o. se specializací tvorby ÚPD
Trvalé bydliště: 28. října 7, 264 01 Sedlčany

Kontakt
– korespondenční adresa: adresa trvalého bydliště
– tel.: +420 606 615 843
– e-mail: michael.juracek@upmaat.cz

Dosažené vzdělání:
– 1992 maturita, Akademické gymnázium, Štěpánská 22, Praha 1 (přírodovědná větev, zaměření IT)

Pracovní zkušenosti
– od 2012 ateliér M.A.A.T., s.r.o.
– od 2007 Europlant, s. r. o. (exkluzivní distributor zn. Megafyt)
– od 2009 samostatný referent marketingu – realizace marketingových konceptů, navrhování a realizace POS materiálů a pracovních nástrojů REPS, komunikace s reklamními agenturami a grafickými studii, zpracování dat IMS, správa webu
– od 2007 vedoucí marketingu a reprezentantů – plánování cílů a motivace REPS, kontrola práce, vedení meetingů, navrhování a realizace marketingové podpory (POS materiály, pracovní nástroje REPS)
– 2006 OSVČ (ŽL)
– Logitech, obchodní zástupce
– Who is Who (encyklopedické dílo), redaktor
– 2005 Novartis, s. r. o. (Consumer Health, divize OTC – volně prodejné léky), farmaceutický reprezentant – prezentace lékárníkům a pediatrům, účast na seminářích
– 2005 Digital Product Systems, s.r.o. (exkluzivní distributor zn. Hitachi), jednatel
– 2004 Hitachi, obchodní zástupce – průzkum trhu, navazování obchodní spolupráce s distributory a s prodejci
– 1994 – 2004 Sodexho Pass Česká republika, a. s. (poukázky a karty na služby)
– 2003 účast v projektu na zkvalitnění správy dat (CRM)
– od 1994 obchodní zástupce – vyhledávání klientů, prezentace, uzavírání smluv s malými, středními i velkými společnostmi (HZS hl. m. Prahy, HENKEL ČR, PEPSI-COLA ČR, SPT Telecom)
– 1992 – 1994 ČEZ, GŘ, referent auditu pro dostavbu JETE – administrativní práce

Kvalifikační kurzy, školení:
– 2014 kurz pro manažery z praxe (BMŠ pod záštitou FME UTB Zlín)
– 2013 Územní plánování (FS VŠB TU Ostrava ve spolupráci s ČKAIT)
– 2012 Dotčené orgány ve výstavbě (ABF ve spolupráci s ČKAIT)
– 2009 Označování doplňků stravy, využívání zdravotních tvrzení (ČASP), 5 hod.
– 2007 Coaching (PharmaTraining s. r. o.), 8 hod.
– 2007 Výroba reklamních tiskovin (T&CC), 8 hod.
– 2003 ECDL (European Computer Skills Card) MS Windows, MS Word, MS Outlook, Internet Explorer (ČSKI ve spolupráci s DIGI TRADE s. r. o.)
– 2003 Projektový vedoucí (Ing. Bohumil Ullman CSc.), 16 hod.
– 2002 Zvládání námitek a prodej obtížnému zákazníkovi (Kabinet NLP), 18 hod.
– 2001 Time management (Kabinet NLP), 8 hod.
– 2000 Zdokonalení v technikách prodeje (Gradua – CEGOS, s. r. o.), 24 hod.
– 1996 Prodejní techniky a taktika prodeje (Reliant s. r. o.)

Další dovednosti:
PC – Základní programy Microsoft na uživatelské úrovni (Word, Excell, Outlook, PowerPoint), IMS, PharMapa, AutoCAD
Jazyky – AJ – jednoduché texty (zákl. schopnost porozumět, komunikativní úroveň slovem i písmem)
Ostatní – Řidičský průkaz sk. B

Zájmy:
Cestování, fotografie, sport

Kontakt

Převrátilská 330/15
390 01 Tábor

Kde nás najdete

Mapa

Novinky

16. 1. 2020

Aktuálně hledáme uchazeče na pracovní pozice ► Náš tým ► kariéra

Anketa

Z jakého důvodu byste nevyhledali spolupráci s architektem při návrhu Vašeho nového domu?

Nahrávání ... Nahrávání ...