ŽIVOTOPIS
Datum narození: 16. duben 1970
Adresa: K Šachtě 19, Tábor
Email: kralovazdenka1@seznam.cz
Kontakt:+420601588067
Dosažené vzdělání:
SÚVV – gymnázium
Pracovní zkušenosti:
3/16 – 4/16– DPL Opařany
– personalista a skladová účetní, 160 zaměstnanců
4/13 – 6/15– Modrá pyramida
– akvizice, samostatné vedení obchodních jednání, znalost bankovních produktů
9/11 – 3/13 – Odtahová služba
– fakturantka, asistentka
– vedení kanceláře, fakturace veškerých zásahů, vystavovaní další ostatní daňové evidence, pošta, pokladna, datová schránka, správa vozového parku společnosti apod.
05/10 – 05/11 – FOD – Klokánek
– vedení pokladny a účetních dokladů v rámci neziskové organizace, administrativní podpora vedení, docházka, mzdy.
01/03 – 02/10 – Moravia Consult Olomouc a.s.
Pracovala jsem na pozici vedoucí sekretariátu společnosti, asistentka ředitele a PM BOZP. Mou pracovní naplní byla veškerá správa sekretariátu v oblasti personální, administrativní, obchodní a organizační. Společnost je rozdělena do 8-mi samostatných středisek, které podléhají této správě.
Jednoduchý popis pracovní činnosti:
- Představitel managementu pro BOZP ( vedení a zodpovědnost za zaměstnance v oblasti BOZP dle platné legislativy, příprava a samostatné splnění každoročního auditu pro certifikaci kontrolním orgánem STAVCERT Brno.
- správa autoprovozu ( fakturace, přehledy, nákup i prodej, zajištění pojištění, řešení všech pojistných událostí, dohled nad servisními prohlídkami a STK, zajištění povinného školení řidičů referenčních vozů pro a.s., a to pro 14 služebních vozů )
- vedení korespondence pro celou a.s.
- odpovědnost za datovou schránku a.s.
- výběr, objednávky a rozdělení benefitů, stravenek pro společnost
- zajištění jazykových a sportovních kurzů pro zaměstnance včetně smluv
- uzávěrky pokladny, inventarizace
- veškeré objednávky spotřebního materiálu, norem apod. pro celou a.s.
- prezentace společnosti, zajištění a výběr prezentačního materiálu
- samostatná organizace všech společenských akcí pro a.s.
- výběrová řízení – inzerce pracovní pozice, výběr životopisů a příprava pohovoru pro liniové manažery
- samostatná jednání s veřejnou správou, notáři a obchodními zástupci
- organizace a příprava porad pro ředitele společnosti a jednotlivá střediska
- další organizační záležitosti týkající se správného a perfektního chodu sekretariátu
9/96 -12/02, Invespol s.r.o., Olomouc
Byla jsem zaměstnána rovněž jako sekretářka ředitele společnosti.
9/89 – 9/96
Mateřská dovolená
9/88 – 9/89, Energoprojekt Olomouc s.p.
Asistent projekce
Počítačové znalosti:
Perfektní znalost MS Word, Excel, internet
Účetní programy: Pohoda, Maxim
Jazykové znalosti:
Angličtina, ruština – intermediate
Zájmy:
– lyžování, cyklistika, četba, lektorka aerobiku, ruční práce, hrana kytaru